دستگاه‌های VLSPEED

معرفی دستگاه‌های خانواده VLSPEED

دستگاه‌های VLSPEED دارای قابلیت تشخیص چهره نور مرئی از جمله جدیدترین دستگاه های عرضه شده توسط شرکت سامانه های بعد پنجم در حوزه حضور و غیاب و کنترل دسترسی هستند. این دستگاه ها با بهره گیری از الگوریتم های نور مرئی و دقت و سرعت بالاتر در انجام فرآیند شناسایی چهره، تمایز محسوسی با سایر دستگاه های رایج حضور و غیاب و کنترل تردد پیدا کرده اند.

دستگاه های حضور و غیاب تشخیص چهره سری نور مرئی در چند خانواده مختلف روانه بازار شدند. یکی از این رده ها، خانواده VLSPEED است که شامل دو دستگاه VLSPEED-353 و VLSPEED-355 میشود. این دو دستگاه حضور و غیاب به رغم شباهت هایی که دارند در برخی مشخصات فنی و ظاهری با یکدیگر متفاوتند.

دستگاه‌های VLSPEED

دستگاه حضور و غیاب مدل VLSpeed-353

نحوه ی شناسایی

اولین تفاوتی که در مورد این دو دستگاه حضور و غیاب به چشم میخورد، شیوه شناسایی آن هاست. هر دو دستگاه VLSPEED-353 و VLSPEED-355 مبتنی بر تشخیص چهره هستند و از تشخیص کف دست و کارت بدون تماس نیز بصورت اختیاری پشتیبانی می کنند؛ اما دستگاه حضور و غیاب VLSPEED-355 دارای سنسور اثر انگشت نیز میباشد.

سیستم عامل

دستگاه حضور و غیاب VLSpeed-355 در دو مدل لینوکسی و اندرویدی و دستگاه VLSpeed-353 تنها در مدل لینوکسی به بازار عرضه شدند. مدل های لینوکسی این دو دستگاه از پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۹۰۰ مگاهرتز و حافظه رم ۵۱۲ مگابایتی استفاده می کنند. اما در مدل اندرویدی، دستگاه VLSpeed-355 به پردازنده چهار هسته ای ۱.۸ گیگاهرتزی و حافظه رم ۲ گیگابایتی مجهز است. همچنین، دستگاه VLSpeed-353 دارای حافظه داخلی ۵۱۲ مگابایت است که این مقدار در دستگاه VLSpeed-355 به ۸ گیگابایت در مدل لینوکسی و ۱۶ گیگابایت در مدل اندرویدی رسیده است. به لطف حافظه داخلی قدرتمندتر، دستگاه VLSpeed-355 از ظرفیت بالاتری در ثبت چهره، کف دست، کارت و تردد کاربران برخوردار است.

صفحه ی نمایشگر

هر دو دستگاه از نمایشگر لمسی بهره میگیرند. اندازه این نمایشگر در دستگاه VLSpeed-355 پنج اینچ و در دستگاه VLSPEED-353 چهار اینچ است. قرارگیری این نمایشگر در کنار بدنه مستحکم فلزی و دوربین دوگانه جذابیت ظاهری خاصی به این دستگاهها بخشیده است. دیگر ویژگی مشترک این دو دستگاه، بهره مندی از خروجی رله، ورودی کلید خروج، خروجی آلارم و ورودی سنسور درب است که باعث میشود این دستگاههای حضور و غیاب قابلیت استفاده بعنوان سیستم کنترل دسترسی را نیز داشته باشند.

نحوه ی ارتباط

در زمینه ارتباطات نیز هر دو دستگاه دارای قابلیت WiFi (بصورت اختیاری)، پشتیبانی از پروتکلهای TCP/IP و Wiegand و نیز استاندارد RS485 هستند. علاوه بر موارد فوق، دستگاه VLSpeed-355 از استاندارد RS232 نیز پشتیبانی میکند و در مقابل در دستگاه VLSpeed-353 پورت USB تعبیه شده است.

قابلیت های منحصر بفرد

دو قابلیت خاص در دستگاه‌های VLSPEED، قابلیت تشخیص ماسک و قابلیت تشخیص چهره با ماسک هستند. قابلیت تشخیص ماسک به این معناست که دستگاه قادر است وجود ماسک بر روی چهره اشخاص را تشخیص دهد و در صورت عدم استفاده از ماسک، به کاربر اخطار دهد. قابلیت تشخیص چهره با ماسک هم دستگاه را قادر میسازد که بدون نیاز به برداشتن ماسک، عمل احراز هویت را انجام دهد و تردد کاربر را ثبت نماید. این دو قابلیت با توجه به شرایط شیوع بیماریهای مسری و اپیدمیک، کارآمد و حتی ضروری به نظر میرسند.

دستگاه‌های VLSPEED

دستگاه حضور و غیاب مدل VLSpeed-355

دستگاه حضور و غیاب VLSPEED-355 دارای مدل خاص TD و TI نیز میباشد. این مدلهای خاص دارای ماژولهای حرارتی اندازه گیری دمای بدن هستند. لازم به ذکر است که این مدلهای خاص به دلخواه مشتری و به صورت سفارشی قابل عرضه خواهد بود.

 برای مشاهده ی انواع دستگاه حضور و غیاب مدل VLSpeed روی این اینک کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 02189350 داخلی 1 تماس حاصل فرموده یا در پیام رسان واتس اپ به شماره 09392545658 پیغام ارسال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *