سامانه مراجعه کنندگان VM5

سامانه مراجعه کنندگان

سامانه مراجعه کنندگان VM5

راهکار ارباب رجوع شرکت سامانه‌های بُعد پنجم که به نام «سامانه مراجعه‌کنندگان VM5» شناخته می‌شود، با تلفیق دستگاه‌های بارکدخوان و تشخیص چهره با سامانه نرم‌افزاری، تمامی فرآیندهای مرتبط با ارباب رجوع، از دریافت زمان ملاقات تا تائید ورود و خروج را بر بستری مدرن هدایت می‌کند.

این راهکار فراتر از یک ابزار ثبت و ردیابی مهمانان عمل می‌کند و شما را از در ایجاد محیط کاری به‌روز همراهی می‌نماید. با استفاده از سامانه مراجعه‌کنندگان VM5، امنیت و نظم بیشتری به سازمان خود ببخشید.

سامانه مراجعه کنندگان VM5 یک بستر نرم افزاری است که مراجعین مجموعه شما را کنترل و ردیابی میکند. با بهره گیری از این سامانه می‌توانید نظارت دقیق لحظه ای بر ترددهای بازدیدکنندگان سازمان و شرکت خود داشته باشید. این مراجعین میتوانند شامل مشتریان، افراد جویای کار که برای مصاحبه به مجموعه شما مراجعه کرده اند، پیک، مشاورین، پیمانکاران، بازاریابها، ارائه دهندگان خدمات، ارباب رجوع، اقوام و به طور کلی هر شخصی باشند که کارمند تمام وقت مجموعه شما نیست.

از ویژگی های این سامانه مبتنی بر سخت افزار و نرم افزار میتوان به تحت وب بودن، کاربری ساده، امکان دریافت انواع گزارش و تاریخچه رفت و آمدها، نظارت لحظه ای، یکپارچگی کامل با سیستم های کنترل دسترسی و … نام برد.

 

جهت دریافت مشاوره برای انتخاب بهترین راهکار با شماره تماس 02189350 داخلی 1 تماس حاصل فرمایید.

 

شرکت سامانه های بعد پنجم