انتقال اطلاعات دستگاه‌های حضور و غیاب

تالبی


انتقال اطلاعات دستگاه‌های حضور و غیاب

با توجه به استقرار انواع مختلف سیستم های نرم افزاری در یک سازمان و نیز اهمیت داده های تردد پرسنلی در انواع محاسبات و احکام سازمانی، نیاز به راه حلی مناسب. برای انتقال اطلاعات دستگاه حضور و غیاب به نرم افزار و اتوماسیون های سازمانی حس میشود.

برای این امر میتوان از دو شیوه استفاده کرد:

1-انتقال اطلاعات از طریق SDK

2-استفاده از نرم افزار واسط :

با استفاده از این روش اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به نرم افزار واسط انتقال می یابد و نرم افزار واسط اطلاعات را با فرمت مورد نظر و مناسب در پایگاه داده نرم افزار و اتوماسیون مجموعه تخلیه می کند. برخلاف روش ابتدایی که نیاز به برنامه نویسی و زمان برای نوشتن کدهای مربوط به SDK دارد، این روش آماده و مهیا می باشد.

استفاده از نرم افزار واسط امکاناتی مانند PUSH (انتقال آنلاین داده ها) دارد همچنین همزمان سازی ساعت دستگاه ها، نمایش log دستگاه ها، ارتباط دستگاه ها، بک آپ گیری، غیر فعال کردن پرسنل روی دستگاه در اختیار مجموعه قرار میگیرد که در روش اول و انتقال اطلاعات از طریق SDK امکانپذیر نیست.

مشاهده ی نرم افزار های بُعد پنجم 

نرم افزار واسط شرکت سامانه های بُعد پنجم، Link5 :

نیاز به یک نرم افزار واسط برای انتقال اطلاعات از دستگاه حضور و غیاب به سیستم های نرم افزاری سازمان یک نیاز جدی می باشد.

سامانه های بعد پنجم توانسته با ارائه نرم افزار واسط Link5 ارتباط دستگاه های حضور و غیاب با سامانه های سازمانی را میسر سازد.

به کمک این نرم افزار انواع داده های تردد کاربران بصورت آفلاین و آنلاین با فرمت مورد درخواست مشتری به پایگاه داده های مدنظر آنها انتقال داده می شود.

مدیریت دستگاه حضور و غیاب به کمک نرم افزار واسط بعد پنجم Link5 :

این سامانه امکان مدیریت انواع دستگاه های حضور و غیاب را فراهم می سازد. از جمله، امکان انتقال اطلاعات دستگاه‌های حضور و غیاب و نیز تردد پرسنل بین دستگاه هاست.

به این صورت که با تعریف الگوی چهره و یا اثر انگشت فقط بر روی یک دستگاه حضور و غیاب امکان انتقال الگوی فوق به دیگر دستگاهها فقط با چند کلیک میسر می شود.

از جمله مزیت های استفاده از این سامانه میتوان انتقال سریع اطلاعات، گزارش گیری فصلی از داده های تردد بدون محدودیت زمانی، عدم وابستگی سازمان به سیستم های قدیمی، امکان بهبود سیستم های سخت افزاری حضور و غیاب و بهره مندی از تکنولوژی های روز کنترل تردد بدون نیاز به تغییر اتوماسیون سازمانی را نام برد.

 

راه های انتقال اطلاعات به پایگاه داده:

  • انتقال اطلاعات از بستر اینترنت با قابلیت PUSH
  • انتقال اطلاعات از بستر شبکه
  • انتقال اطلاعات بصورت آفلاین از طریق حافظه جانبی

 

برای مشاهده ی نرم افزار ها و دستگاه های حضور و غیاب، روی این اینک کلیک کنید.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما با شماره 02189350 داخلی 1 تماس حاصل فرموده یا در پیام رسان واتس اپ به شماره 09392545658 پیغام ارسال نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *